گروه نرم افزاری الماس

تولید کننده نرم افزارهای دینی (اسلام)

گروه نرم افزاری الماس

تولید کننده نرم افزارهای دینی (اسلام)

عرضه بروزرسانی به زودی...

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیزم باز مسلمانان عزیزم

دوستان عزیز یک کامنت در خصوص این مسئله که چرا فقط برای مسلمانان شیعه این نرم افزار را طراحی کردی مگر با مسلمانان سنی مشکلی داری به دست من رسید که متاسفانه دارای توهین هایی نیز به من و پدر بنده بود (در صورتی که بنده ذکر کردم پدرم فوت شده است).

به هر حال بگذریم مسئله مهم تر این هست:

استقبال بی نظیر شما دوستان عزیزم از این نرم افزار منا شگفت زده کرده و واقعا از صمیم قلب خوشحالم که تونستم نیاز شما عزیزان را برطرف کنم.

همچنین از سایت خوب راسخون هم کمال تشکر را دارم که نرم افزار بنده را برای دانلود در اختیار شما دوستان عزیز قرار دادند.

اولین بروزرسانی برای نرم افزار مدیریت اعمال روزانه زحل در راه هست.

این بروزرسانی در تاریخ 17 آبان 1391 ارائه می شود. (در این بروزرسانی نرم افزار ویژه تمامی مسلمانان ارائه می شود یعنی عم شیعه و هم سنی).

دوستدار تمامی شما عزیزان: آقای ایکس.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد